Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Herr Dunderskägg - 28 februari 2011 21:24


Kom igen, nu vill jag ha en jäääävla massa kommentarer och svar på detta. Vad längtar just DU efter mest i år?! Är det sommar, öl, hösten, nästa vinter?


Det går ju även bra att rösta till höger under min presentationsbild. *pekar*

Men kommentarer är att föredra. Jag vill ha dina åsikter varför du längtar efter det du längtar efter. Vad är det som gör det du längtar efter så efterlängtat?!


Personligen, så vill jag FÖRST och främst bli av med ALL denna snön. Men som en viss människa sa: "Det kommer säkert en sista Mars-storm med snö."... NEJ!!

JINXA INTE MIN VÅR!!!!


Sen vill jag ju ha Valborg för övrigt och typ en 20 grader varmt (minst). Massa utefester, grilla och sitta ute på nån gräsplätt någonstans med vänner och bekanta och bara njuta av solen och sällskapet. Jag vill kunna gå ut utan att frysa arslet av mig. Jag vill slippa jackor och allt vad det är och bara dra på mig en tröja istället.


Liksom...


  


...ja tack!!


En liten lätt bris också så man svalkas i all hetta. Då är det PERFEKT!! 


Men som sagt, vad längtar DU efter mest i år?! Kommentera och rösta!!

Tjing tjingeling!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards