Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Herr Dunderskägg - 2 februari 2011 18:39


Låter bilden tala sitt tydliga språk. Eller ja, jag kan hjälpa er lite på traven...
Oxytterlår, ugnsstekt klyftpotatis, vitlökssmör och ett glas mörkt och mustigt öl!  


  

Enjoy the rest of the evening.


Stay true. Stay awesome. 

Av Herr Dunderskägg - 2 februari 2011 09:19


...ja ni hörde rätt. Den lite småtjocke, glad-i-maten-snubben ska börja gymma.

Kommer bli awesome, I tell you!


Nu är bara frågan. Någon som har lite tips och så på sjyssta övningar. Tänker väl inte pumpa mig tokstor, utan mer köra en slimmad kropp... Alltså, inga toktunga lyft blir det. Utan mer "många reps med små vikter"-stilen, om jag inte missminner mig?! ;D


Men som sagt. Övningar, tips och tricks mottages tacksamt! Vill göra rätt ifrån början och inte slita ut kroppen. Typ, olika övningar för olika muskelgrupper osv...


Vore sjysst om någon hjälpsam själ kunde komma med åsikter och hjälpsamma råd. Fan, hur ska jag kunna dra ner på sockret? Får fan ta och kämpa med det!

Bara och köra stenhårt. 


Nåja, det är bekymmer för en annan dag. Man kanske ska köra på Hoa-Hoa Dahlgren's koncept?! Nyttig husmanskost på vardagar och på helgen lyxar man till det med något finare kött eller så med ett glas öl till för att just unna sig för att man varit duktig i veckan med att ha tränat och varit nyttig.


Nåja... Men kom ihåg - tips, tricks, råd och övningar mottages tacksamt!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards