Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Back in the håla...

Av Herr Dunderskägg - 15 mars 2011 18:00


Jovars... Så var man tillbaka i hålan igen. Trivs väl inte hundra procent här ute. Men förhoppningsvis kan det innan årets slut bli ordning på det (genom en flytt).

Mår så jävla bra när jag är i stan (Uppsala) och träffar massa vänner och bara softar i päronens lägenhet. 

Man har nära till allt, man kan glida ner på stan om man vill osv... Och det ska bli så GRYMT skönt att bo där från Onsdag nästa vecka till Måndagen därpå. För mor och far är i Skellhell och hälsar på brodern min med familj.


Men så är det väl. På vissa ställen trivs man och på andra inte alls. Sjukt men, så är det. Alla har väl varit med om det. Gäller bara att hitta rätt på någon vänster...


Nåja... Med lite bra folk och bra musik så går det att bo var som helst. Då glömmer man bekymren en stund. Låter som värsta crybabyn nu, men så är icke fallet. Ville bara vädra ur lite missnöje. 


Vi vänder på klacken och höjer ljudet och lyssnar på några tyskar som vet hur man röjer. Lasst uns rocken!!



Tatuering väntar på Torsdag för övrigt. Kommer bli ÅZUM! Bild kommer upp efter sittningen!! Hörs ikväll eller imorrn people! 


Stay true. Stay awesome.

 
 
Ingen bild

mamma

15 mars 2011 18:12

Så kul att du äntligen får göra färdigt dina blommor! Ser fram emot att se dem! :)Kram <3

Herr Dunderskägg

15 mars 2011 18:16

Ajjemän! Kan nog komma att bli riktigt snyggt när allt är klart! :)

 
Fred

Fred

15 mars 2011 20:03

Själv trivs jag bäst här ute i skogen! Idiotfritt som fan här ute!

http://woodsmanfred.blogspot.com

Herr Dunderskägg

15 mars 2011 20:06

Hehehe, kan bara hålla med. Ute i skogen (eller på landet, det funkar också) finns det mindre idioter, helt klart! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards