Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Herr Dunderskägg - 5 mars 2011 14:35


Hade en förjävla lyckad kväll för övrigt igårkväll! Började tagga redan vid femsnåret på eftermiddagen och började korka upp och fixa mig och dona. Var längesen jag var så taggad som jag var igår! Satt hemma och drog igång en jävla massa taggarlåtar, sen så hade klockan blivit buss-tid.


Väl nere på station så möter jag några damer som hade fått lite för mycket i sig och alla hade fyllehicka och kisade sådär snyggt med ögonen som man gör när man är riktigt riktigt dragen! Hahaha... Bra roliga var dom i alla fall!

Nåväl...


Buss mot stan, träffar på Älex och Perra och sen dunka in mot centrum. Väl där får vi för oss att... HELT plötsligt börja låta som Lasse Kongo, vilket var uppskattat av folket runt oss, tydligen... För två snubbar började tokgarva och sen hade vi publik när vi stod vid viadukten och sjöng till havs! ;D Hahaha!!


Mötte upp Marielle(?) och Elena (för hon fyllde år) och pyste ner till Bullitt (eftersom det är i STORT sett det enda vettiga stället i stan tillsammans med VISSA kvällar på Etage eller Krom). Där spenderades hela kvällen (nästan) med mycket skönt folk och en jävligt trevlig överraskning. Träffade nämligen på en gammal klasspolare som jag inte träffat på ELVA(!!!!) år. Så jävla kul att vi ändå kände igen varann så snabbt som vi gjorde, även fast jag lagt på mig maskering (skägget) och han var en aning större än vad jag minns att han var i nian. Haha! ;D


Nåväl, träffade även på Aggsie och Jennie, vilket alltid är lika trevligt. Mycket bra musik var det och lite allsång på det. Elena förundrades över hur jag faktiskt kunde alla grupper och även vissa texter. Men men... Sån är jag! ;D 


Nåja, kvällen avslutades på MAX med Älex, Marielle(?) och Elena, där Älex agerade hamburgertjyv och åt upp Elenas hamburgare... Plus sina egna! Haha!! Fast han gav henne en cheeseburgare som förlåt.


Var sådär lagom full hela kvällen, snackade och bara hade en förjäävla trevlig kväll om jag får säga mitt. Hade jävligt kul med ena vakten och stod och skämtade och drev med honom som fan, och han var inte sen att hänga på! ;D Sånt gillas!


Jag: "Men... Du är ju tjock!"
Vakten: "VA? Tjock? Kallar du det här tjock?!" *klappar sig på magen*
Jag: *går fram och klämmer* "Jaa.... Det kallas för en vilande muskel!"
Vakten: "Hmf... Men jag tränar JÄTTEOFTA!!" *ser besviken ut*


Hahahaha!!


Stay true. Stay awesome. 

Av Herr Dunderskägg - 5 mars 2011 12:37


Och det är ENBART er förtjänst. Jag har aldrig haft ett sånt högt snitt på antal unika läsare som jag haft de inledande dagarna, där ni raderade antalet unika läsare på en dag, och höjde det med två till antalet. Nämligen 99 stycken på en dag. Och antalet unika läsare på månad var idag när jag kikade 272, vilket också är högst hittills...! Tack tack tack!!


Jag är fortfarande ingen som EGENTLIGEN bryr mig om hur många läsare jag har. Men jag ger ER hyllningar och för att ni värmer mitt hjärta genom att följa mig och få mig att VILJA fortsätta blogga (kommentarer är fortf sällsynta, men...).


  

I raise my horns for you!! Ni rockar!!


Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards