Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Herr Dunderskägg - 27 mars 2011 19:44


Finner det lite roande att idag när jag inte skrivit något inlägg så har jag mer läsare än på mycket länge. Vad hände där liksom?

Nåja, då fick jag ltie dåligt samvete och tänkte slänga iväg ett inlägg.


Hade den trevligaste Lördagen på länge igår. Träffade mycket roligt folk och så på förkröket, sen bar det av till Etage, där man hann vara i typ... En timme(??) innan det var dags att gå hem.. Hade ju helt glömt bort att det blev sommartid. Lite besviken man blev eller?!

Nåja, nu är det bara att vänja sig vid nya tider och ljusare dygn. Usch så jobbigt! (Inte alls så att sarkasmen och ironin dryper, va?!)


Ska bli förjävla skönt nu när våren riktigt är på G och temperaturen stadigt kommer stiga i de kommande veckorna. Ser fram emot en stekande sol, kaffe och cigg på balkongen och lite grillningar. Vem fan längtar INTE efter sånt? Det är ju jävligt hårdrock!!


Blev väl inte något jävligt givande inlägg idag. Men det får ni ta eftersom jag är bakis som fan! Haha... Blykeps PÅ! Check! Film ikväll? Jajemän!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards