Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Herr Dunderskägg - 10 mars 2011 23:43


En dag där allt bara verkade hopplöst tråkigt och trist avslutades med att Sarah kom över på kaffe, sen kom även isbjörnen Ipex över en sväng och kikade på hockeyn med mig. SÅ JÄVLA SKÖN VINST!!! Tack Chris(t)!!


Så i och med att denna dagen avslutades så jävla bra, så måste jag bara lägga upp en legendarisk bild som lite förklarar hur ÅZUM jag SJÄLV (jag är ju ändå THE Captain Awesome!!) är och hur åzum denna kvällen slutade!! ;D


 


Slutspelsskägg, matchtröjan, på väg mot semi och lite skön hårdrock på det... ÅZUM helt enkelt!! Just plain Åzumness


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 10 mars 2011 15:46


Sorgligt men sant. Det känns som ett stort avbräck på något vis. Det är lite han som ÄR Anthrax. Man förstår ju hans orsak dock, att hans fruga och tillika Meatloafs dotter Pearl Aday, ska föda till sommaren. Och då skulle nog jag också vilja vara med frugan hellre än ute på röjarresa runt Europa... Så på sätt och vis förstår jag ju honom. Sedan tidigare är ju även Jeff Hanneman, Slayer, borta från turnén pga ett giftspindelbett i armen som han akut fick operera.


Tråkigt tråkigt. Men visserligen är det ingen pissgitarrist som kommer in istället för Ian, utan det är den förre Sepultura-gitarristen Andreas Kisser. Nåväl... Man får väl göra det bästa av det.


Men Ian's avhopp är ungefär som att James i Metallica skulle hoppa av turnén eller att Mustaine skulle dra på något annat. Bra orsak dock. Så det är ju en tröst.


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 10 mars 2011 13:38


Jodå för fa-aan! Ikväll Blir det hockey och nåt gott till tror jag minsann. En pizza, lite chilinötter och lite sällskap måntro?! Det skulle sitta som en padda i väggen!


 

Det är dags för herrar som "The Cabbotts" och Arla, (som vaknat på nytt) att prestera mångt och mycket ikväll. Med det stabila och disciplinerade defensiva spelet vi hade hemma mot Skansens IF i första kvarten (där Luleå SÅKLART vann) och att Nilsson mellan stolparna får slippa släppa skitpuckar bakom sig, så ska det nog gå vägen! Vi måste bara ta vara på lägena vi får och hålla huvudet kallt... Och kom ihåg pojkar, Owuya blir darrig så fort ni sätter press!! 


FORZA FORZA LULEÅ! Vi vinner ikväll med 1-3 (1-1, 0-1, 0-1) efter att "Burra" (av alla gubbar) sätter pucken i öppen kasse när Skansen trycker på som mest i slutet. Lite drygt 5 timmar till nedsläpp! 


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 10 mars 2011 01:42


...där jag inte får sova ordentligt!



  

Fan vad jag hatar detta! Hur kan det vara så jävla svårt att somna?! Vad gör man för fel?! Nån som har bra tips på hur man somnar enkelt? Något man kan göra för att hjälpa det på traven liksom... Comments are welcome!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards