Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2011 23:52


Fick köra halva idag och halva blir sen i April. Den var mer plottrig än vi kunnat ana. Från början var tatueringen lite halvdåligt gjord med tunna linjer, nästan så det såg ut som blyerts... Men polarn är ju ett litet kreativt geni (och såklart hade jag ett finger med i spelet as well) och vi kommer med våra kloka huvuden förbättra den mångfaltigt!


Insidan av armen...


Insidan igen då...


Ovansidan...


Och till sist, utsidan av armen... :)


Nå, vad tycks då?! Det är en start... Det där är bara halva tatueringen med skuggning... Sen är det längre upp på armen med där vi kommer fortsätta nästa gång. Den kommer bli fet som fan!


Gillar faktumet att det är mycket dropshadows och sånt coolt. Näe, jag är riktigt taggad inför nästa sittning (om typ en månad). Sen sista sittningen så blir det att bygga upp med färger så allt blir riktigt riktigt snyggt (i och för sig kommer den vara fet som fan utan färger med... But still)!


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2011 13:27


Ääääääntligen ska jag fixa till mina jävla blommor som aldrig blev klara för ett och ett halvt år sen!! Äntligen har jag RÅD att göra dom snygga.


Ska bli åzum som fan, kan jag lova! Blir kanske en sittning till efter denna med färgläggning som avslutnin. Men vi får se. Det kanske blir snyggt med bara nya linjer och skuggning på't?! Vi får se... Lägger upp bild när jag kommit hem ikväll, of course!


Sen blir det att göra klart allt annat på armarna innan jag börjar på något nytt. Blir sleaves på båda armarna. Åzum. Just plain åzumness!


Captain awesome, off!


GLÖM INTE ATT RÖSTA!! --->


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards