Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Herr Dunderskägg - 14 mars 2011 15:34


Vill bara säga återigen, ett stort tack till alla som läser min blogg och alla som får mig att vilja driva den vidare, efter att jag varit tom på inspiration har ni åter fått mig att vilja bara göra mer och mer inlägg med varierande innehåll eftersom intresset verkar hålla sig relativt högt!


Ni läsare har fått min blogg att växa från ca 400-450 läsare per månad till rekordbrytande 729 läsare (so far) denna månad. Det tidigare rekordet på "unika läsare" låg på 705. Så tack tack tack!! Ni rockar, ni gör verkligen det!!


Mitt hjärta värms av ert intresse! Keep it going! 


Denna tillägnar jag ER!!!!


 


Captain Awesome salutes you!!!


Glöm inte omröstningen här till höger. --->


Stay true. Stay awesome.

Av Herr Dunderskägg - 14 mars 2011 12:24


Visste ni att, jordbävningen i Japan fick jorden att luta sig över sin egen axel med 10 cm?! 10 JÄVLA CENTIMETER!!! Iof har det inte så stor inverkan på hur allt blir med tider och sånt, but still... Vilka jävla krafter det är som sätts igång. Om man skulle räkna med ett atomur så kanske dygen blir... 1-2 mikrosekunder kortare eller längre beroende på åt vilket håll jorden lutade sig... Nåja... Ingen skrämsel från min sida, det är bara det att jag blir så fascinerad över hur liten man är när naturens krafter sätts i rörelse.


DET om något kan ju komma att påverka väldigt mycket, vad gäller årstider eller så... Så att det är kallare än normalt kan ju förklaras t ex....

Och att HELA Japan flyttades med 2,4 meter av skalvet. Det säger bara vilka jävla krafter som ligger och lurar under jordens yta. 


Och inte nog med att det var skalv OCH jordbävning, nej då ska en vulkan vakna till liv också... Och nu har tydligen ÄNNU en reaktor flugit i luften!! Vad fan är det som pågår?! 


Nåja, tur att man inte känner någon som är där. Då hade man ju varit sjuk av oro. Stackars jävla Japaner. Vad fan har dom gjort liksom?! Klassat som det artigaste och snällaste folket i världen, och detta är tacken?


Nej, nu ska jag slå på lite bra musik istället!! Rock on people!!


Stay true. Stay awesome.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards