Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Herr Dunderskägg - 2 mars 2010 16:18


...när man kör bil i detta vädret, så har man inte mycket att gå efter. Man vet inte riktigt vart dikeskanten är, hur långt ut kan man ligga...?!

Man är väl inte nervös, bara att man längtar till torra vägbanor, så man slipper studsa fram och styra emot så jävligt så fort man hamnar i lite modd...

Nej, lite vår skulle faktiskt inte sitta fel. Inget fel på snön som ligger nu. Men det får gärna SLUTA snöa nu... Det kan börja snöa i December igen! Då gör det mig ingenting! Men LITE vårvärme skulle sitta skönt, eller vad säger ni?!


Nåja... Drog till Thun's idag med Linnsan och Ramona, på en liten, vad jag trodde skulle bli en, shoppingrunda. Men Thun's utbud på skor är under all kritik. Så ska in till Uppsala på Fredag istället och ta Amanda med mig så hon får vara lite stilråd, som den designer hon är. Hon lär ju ha klass, right?!


Men först på Fredag, ska jag in till mor och far en sväng och hälsa på. Sen blir det bussen ner på stan. Och det kommer bli jävligt nice måste jag påstå!


Jag hittade lite annat "bra att ha"-grejer och även en liten grej som min mor ska få. Jättefin är den. Tror nog du kommer bli glad morsan! Hehe...

Köpte sex stycken whiskey-glas. Riktigt fina för att vara från Thun's. Sen lite strumpor och sånt som alltid kan vara bra att ha...


Funderar på ifall man ska ta sig i kragen och vika lite tvätt. Och sen gå och handla tvättmedel för att köra ett par-tre maskiner till innan dagen är slut.

Måste även köpa det där satans toapappret som alltid tar slut när man som minst väntar sig det.
"Jag har en rulle.... till... Nähä... Näe... Det hade jag tydligen inte..."

Sen bara, glömmer man bort att köpa det. Men nu så... Nu måste jag gå och handla...


Samma sak är det ju när man ska städa... "NUUU ska jag ta tag i städningen..." Sen sitter man vid datorn/teven ett par timmar till och sen måste man laga mat, och äta... Och när man har ätit har man sån palt-koma så man bara inte orkar röra sig på en timme eller så... Och just när palt-koman släppt, så är det alltid något bra på teven. Så man fastnar där igen! Sen är klockan helt plötsligt elva på kvällen eller något... Och då är det ju värdelöst att springa omkring och städa och feja... Så man LOVAR sig själv, att man ska städa dagen EFTER... Men samma rutin blir det då... Haha! Att man aldrig lär sig...


Måste även in till stan för att köpa ett par kuddar till sängen (prydnads... typ...) och sen ett till täcke... Egentligen två... För det jag har nu är så jävla trasigt och gammalt. Nåja... Får se... Ett ska i alla fall inhandlas... Men måste ut till Gimo igen på Lördagkvällen, för då ska det festas vill jag lova! 

Eller hur Ramona?! Haha!


Och snart är det bara EN vecka kvar till jag går upp på scen! Jag är så sjukt sjukt SJUKT taggad! Det var längesen jag kände mig såhär pepp inför nånting!

Jag hoppas att ni alla kommer gilla låtarna jag kommer framföra. Och jag hoppas att många av er kommer!


Och nu är det bara TRE korta dagar kvar tills det är beräknat att bebben ska komma. Jag tror stenhårt på en liten kille! Jag ska lära han allt jag kan... Inom musik och så tänkte jag i alla fall!

Vore ruskigt kul om han blev en liten musiker, och ville jamma med gamla morbror sen när han vuxit lite! Haha! Men, jag kan ju säga som så, att jag blir inte direkt besviken om det blir en till liten tjej. Skulle nästan vara ÄNNU ballare om det blev en musikalisk liten tös som blev grym på sång/gitarr osv...! Som kan sjunga för gamla morbror när jag fyller 40 eller 50! Haha! Det visar sig!

Jag väntar med spänning!


Nej, nu ska jag nog... Gå till ICA... Eller ska jag ta tvätten först? Hm... Nåja... Vi får se vilket som kommer först! 


Ha det gott där ute. Jag är DannyDee, eran termos i blogg-etern.


_______________________________

Kama Sutra skrevs av Mallanga Vatsyayana.
Det ironiska är att hon själv levde i celibat.
 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards