Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Herr Dunderskägg - 8 mars 2010 23:15


Det känns bara så sjukt jävla bra just nu. Allt börjar gå åt rätt håll!


Och inom ett par månader så kommer vi i bandet komma ut på scenerna. Vi har blivit tillfrågade att spela på Klubb Revolver - Uppsalas nyaste rockbar som öppnar den 3:e April. Drottninggatan 12, alltså, gamla Fredmans/D12 osv... Fast pub-delen då. Och gissa vem som kommer agera klubbmanager då?! Jo, allas våran egna Joakim Honkanen. Grattis återigen till denna ärofyllda titel. Riktigt glad för din skull gubben!


Kommer bli liveband och grejer, och bara där tror jag att Klubb Revolver kommer stå sig starkt i jämförelse med Bullitt som har gått ner sig till ett hak för såna som inte vill hänga på Kalas eller BJ. Jag tycker det är så kul att folk går dit för hårdrocken, när det inte ens är ett hårdrockshak. Utan bara en... Hm... Väldigt blandad bar med bättre musik än dansklubbarna.


Men Klubb Revolver kommer helt klart bli mitt nya hak. Kommer bli riktigt sjysst. Planeringen och ideérna som Jocke hade verkar riktigt bra, så jag tror nog han kan göra om Queen Victoria till ett riktigt sjysst hak. Det är väl helt okej som det är nu, vad det verkar i alla fall. Men det kommer få sig ett lyft i och med Klubb Revolver.


Glöm inte - 3:e April!! GRAND OPENING!!


Nu är det heller inte långt förrän jag står/sitter på scenen och öppnar upp som supporting act. Kanske kan det också leda någonvart och man kan få lite andra dörrar som öppnar sig på en höft sådär?!

Både för bandet, och mig som soloartist...

Men det ultimata vore ju om vi i bandet fick massa spelningar under sommaren.

Om vi bara kommer igång och gör bra ifrån oss så ska det nog gå bra, inte sant...?


Ska även söka in till C-kortsutbildning, och även söka till posten i Alunda. Vi får la se. Jobb går ju före utbildning, varje gång. Men det vore ju riktigt kul om jag kunde ha både extrajobb på posten och samtidigt kunna ta lastbilskort.

Ultimate awesomeness!


Som sagt, dörrarna börjar så sakteliga öppnas för mig. Och jag behöver bara välja och vraka i dagens läge. Känns det som i alla fall... Haha! I'm a to the wesome, som Skogis brukar säga!


Det enda är, att jag skulle vilja flytta. Men lägenheten som såg ut att bli ledig hade en del folk i kö redan. Så det ser rätt kört ut tyvärr... Damn! Nåja... Bara att fortsätta leta...


Ja, jag vet... Jag har blivit skitkass på att blogga. Mååååste bättra mig så ni kan fortsätta följa mitt OERHÖRT händelserika liv. Haha... Början på detta året har inte varit händelserikt förrän nu. Har fått nåt jäkla skit med magen också... Så har ständigt ont och får knappt i mig mat alls! Känns aningen drygt sådär!


Börjar närma sig rejält nu med systeryster och lillskiten i magen. Jag är ruggigt övertygad om att det blir en liten kille. Har en sån sjuk stark magkänsla som säger så. Men jag blir såklart lika lycklig om det är en liten tjej som tittar ut. 

Proppen har tydligen gått... Men det betyder bara att... Det är på gång inom kommenade veckorna. Så det känns ju som att det kvittar på något vis. Haha! Tycker vattnet kan gå och värkarna sätter igång på allvar, så man får träffa lillskrutten/skruttan snart!


Nej, nu ska jag nog slänga mig på soffan och dricka lite te och äta lite knäckemackor!


Hörs people! Hejan.


__________________________________

Noshörningens horn består av sammanpressat hår.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards