Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Herr Dunderskägg - 3 mars 2010 17:54


Det kan bli en riktigt bra helg.


Men först måste alla hushållssysslor göras. Har tvättat en maskin tvätt, plockat disk, städat lite pö om pö, och sen blir det dammsugning.

Har ju imorgon på mig också att dona med allt. Sen på Fredag bär det av in till "stora" staden, Uppsala. Ska in till mor och far och hälsa på en sväng först, och fika lite och ge dom en liten grej. Hoppas dom blir lite glada för den i alla fall...?


Sen bär det ner på stan för lite fika och bio, och inköp av skor. Har fått lite olika tips nu i alla fall... Vi får se vad mitt stilråd säger när vi väl är där.

Sen får vi se vad som händer... Blir i alla fall en heldag och kväll nere på stan. 

Ska bli mycket, mycket trevligt.


Lördag har jag ännu inget direkt planerat mer än repet. Men vill det sig väl så kanske jag bestämmer för att dra upp till Ladan och umgås med massa galet folk. Vi får se... Är som sagt inte bestämd över ifall jag orkar slänga ut 150 spänn på en Ladan-fest än... Sicka bekymmer man kan ha ibland...

Har hunnit med att gå en liten promenad med Ramona också. Snackat lite skit och så... I detta eviga snöfall. Kan det inte sluta snart? Please? 

Jag ska ut på min uteplats sen och göra soldansen och se ifall det hjälper. 
Kan även typ skriva någon vårtext som jag kan ropa ut i bästa indian-stil! Håll tummarna för mig... Ok?

Måste ju även säga att jag blir jag helt knasig på alla meteorologer som inte kan bestämma sig för vilket väder det blir för de kommande fem dagarna. Man undrar ibland om dom sitter med ett par tärningar och har en lista baserad på efter numrena som finns på tärningarna.


Man kan ju bara tänka sig hur dom sitter där och chansar: "Ok! Nu ska vi se... [kastar tärningarna] Ah, en trea och en etta och en sexa... Tre, det är sol... och ettan är tio till femton minus... Sexan är vindstilla. Nu håller vi tummarna att det stämmer.
Sen går dom och kör en väderrapport och säger resultatet på ett lite mer proffsigt sätt och verkar jättebildade och sånt...

Nästa dag blir det strax under noll grader, snö och blåsigt utav helvete.

"Rackarns... Vi hade inte rätt den här gången heller... Undrar om det är fel på tärningarna?!" Dumma jävlar


Sitter i valet och kvalet med om jag ska göra köttfärsröra eller kycklingsallad till middag. Eller om jag chansar på lite mackor... Känner inte för att laga mat idag.

Eller om jag ska göra latmansmat idag och steka på hamburgare. Men då måste jag gå och köpa hamburgerbröd. Vi får se... Kanske bara steker på en, för jag har bara ett bröd kvar. Nåja... Bestämmer mig inom kort! 


Imorrn är det beräknat att karatekid ska titta ut. Men det tror jag inte ett skit på. Jag tror han tänker låta vänta på sig några dagar till tyvärr... G'dammit!


Nej, nu ska jag hänga tvätt. See you laters ladies and hängslemän!


___________________________________

En krokodil inte kan räcka ut tungan.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards