Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Herr Dunderskägg - 11 mars 2010 23:00


GLÖM EJ!


Metalnight @ Queen Victoria

                        (Drottninggatan 12)


JOHN MEETS JANE
( + Supporting act: Daniel Eriksson )


När?: 21.00 - 02.00

Kostar det något?: Ja, ölen... Men inträdet är gratis.

Vilka kommer in?: Alla över 18.


- - - - - - - - - - -


Annars är jag lika nervös som vanligt. Jodå... Det har inte släppt än. Men det ordnar sig, I guess. 

Har ju totalt glömt bort dock att höra om någon har en gig-bag som jag kan låna. Inte snällt mot gitarren att bära den ute i kylan direkt. Men det löser sig det med.

Kommer åka in tidigare för att köpa plektrum, för mina har ju som bekant sprungit och gömt sig på diverse ställen...

Måste även kommer ihåg att köpa trumstockar imorgon när jag ändå är i stan...

Har ju hela tiden fått låna uppe i repan. Dags att köpa egna? Javisst!


Vad mer händer i helgen? Inget, förutom repet vad jag vet... Någon som har något att göra som man kan hänga med på, på Lördag kväll?

Är inte direkt sugen på att sitta hemma då...

Förhoppningsvis har jag på Lördag hunnit bli morbror. Men som sagt, den lille krabaten vill inte titta ut verkar det som. Skärpning, ut med dig! Morbror vill gosa med dig, och spela gitarr för dig...
Jag har tippat på att den lille kikar ut imorgon kväll lagom tills jag går på scenen, så jag kan fira lite samtidigt. Och få njuta lite extra av vad som kommer bli en helt magisk kväll, tror jag i alla fall.

Att så många kommer och kikar och stöttar, känns helt jävla grymt bra! Vill i förväg tacka er för att ni vill komma, och imorgon kväll tackar jag er, om ni sköter era kort rätt!


Så var lite extra högljudda när ni applåderar, ok?


Vill samtidigt skicka ett tack till Kimmie som gjort min nya header på bloggen.

Den blev precis vad jag ville ha. Tur du har lite skills i bildprogram. Hehe...

Nej, nu ska jag nörda lite Diablo 2 innan det blir att snutta kudden.

Ha det gott, så ses vi på krogen imorgon. Eller hur?! 


Tjao!

______________________________
Vårt solsystem är 4,5 miljarder år gammalt.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards