Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Herr Dunderskägg - 21 mars 2010 22:32


Jag sitter här och väntar, Agge... Bara så du vet... Eller du kanske inte mår så bra idag?! Haha... Jag skulle ju "få garva arslet av mig" som du sa. Har inte fått garva än, bara gråtit en skvätt över denna fruktansvärt envisa snön som vääägrar ge med sig.
Så jag ska nog ta Kung Bore i örat och be han fara åt helvete, och öppna dörren åt gamla gumman Tö.


Projekt Dygna har inletts nu också. Jag sov waaay too long idag. När jag slog upp ögonen var klockan 14.51 INTE så bra...

Så jag får ta och dygna, så jag får igång min jävla dygnsrytm ordentligt igen.
Blir så efter en hård helg som denna...

Liksom, efter Fredagens bravader i Enköping kom man hem runt sisådär halv fem på morgonen. Somnade strax efter fem... För där var jag, Björn och lill-Jonas (jo då, han var med han också.. Fast han är handikappad! Hahahaha!) och käkade middag och umgicks och spelade TP (vi vann) och snackade massa skit.

På tjejfronten var det Fenni, Elin S och Majs! 

Och inatt kom man hem från Sebbe och Pelle (där det var festligheter) vid strax före tre (tror jag). Sen låg jag och pratade i telefonen fram till fem imorse. Och det var ju kanske inte så bra planerat?! Haha... Men det var en trevlig pratstund må jag säga.


Kom även på att jag inte bloggat på ett bra tag nu, så det är fan dags att ta tag i det igen. Har bara inte haft nåt speciellt att tala om... Säger vi. Nej, jag har bara inte orkat skriva.


Jag fick träffa lilla Alexis i veckan. Det var tokmysigt! Riktigt liten pärla det där, min lilla systerdotter. Kändes så magiskt att få hålla henne i min famn. Man var lycklig, samtidigt som man var rädd att man ska typ hålla henne för hårt. Men det gick hur bra som helst. Men hon blev smågrinig i slutet, men så fort hon blev hållen av mormor, så gick det kanon. Då sov hon som en stock igen...

Trötta unge! Haha...


Nu idag har det bara varit ligga framför teven eller bara sitta vid datorn och nörda. Har inte orkat laga mat idag ens. Fick bli ett chiabata-bröd med lite gott på, och en mugg o'boy till! Det duger fint det! Mackor är bra underskattad mat!

Fler borde äta mackor!


Imorgon ska jag ta upp lite ämnen som driver mig till vansinne eller bara irriterar mig. 


Så sköt om er så ses vi, troligen!


Tjao!
___________________________________________

Visste du att Bill-Gates bara skrev över 5% av sina 56 miljader dollar till sina barn? Han vill att dem ska jobba ihop egna pengar också! 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards