Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Haters are welcome...

Av Herr Dunderskägg - 17 april 2011 18:05


Alla dessa haters... Vad är dom bra till?! Dom är ungefär lika givande som fästingar. Ingen som riktigt förstått deras funktion här i världen. Dom bara är där... Som en riktig pain in the ass... Och dom är sneaky och kommer från ingenstans för att sen sprida sin elaka sjukdom. 

Det är bara att kolla på Youtube... Varför sitter folk och klagar på att "den låten är inge bra", "den videon var ju värdelös" osv osv osv!

Varför ens bry sig om man nu inte tycker om en viss låt eller ett visst koncept. Nej, det är ju bara att leta sig vidare. 

Och alla dessa know-it-all-personer som sprider sig som en löpeld. "Honom tar jag i gitarr" läste jag på en video. När killen i fråga använder en sån känsla och personlighet genom sin musik. Ja, men vafan... Vill ni ha gitarronani så sök er till Yngwie, Dragonforce eller dylikt!
Eller alla dessa amatörer som tävlar med varann genom att spela samma cover fast göra den bättre och snabbare och mer teknisk.

Jag skiter FULLSTÄNDIGT i tekniken. Finns det inte en gnutta känsla i det dom gör, är det inte längre intressant för mig personligen.

Som sagt, gitarronani är ofta bara överskattat och det finns ett sånt snuskigt överskott av dom på Youtube.


Det finns för mycket folk som tycker till och tror sig veta mest och bäst överallt.


Jag välkomnar haters på samma gång. För jag tycker det är kul och höra deras kassa argument och att dom tror sig veta allt fast dom är helt vilsna till 95% av gångerna.


Nej, nu blir det en kopp kaffe till. 


Stay true. Stay awesome. 

 
 
Fred

Fred

17 april 2011 20:06

Kom in till mig så ska du få se på en riktig hater!

http://woodsmanfred.blogspot.com

Herr Dunderskägg

17 april 2011 20:33

Vilken sorglig jävel! :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards