Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Herr Dunderskägg - 24 april 2011 12:18


Nog för att påskharen är död, men att hela påskhelgen skulle bli död?! Tamejfan inte ett dugg jävla bra. Jag har varit ölsugen sen i Torsdags (nåja, blev öl och folk då men vafan... sen då?). 

I Fredags mådde jag skit (inte bakis, utan andra anledningar) och igår blev det en halvdan dag igår som ändå avslutades godkänt med trevligt sällskap och en isbjörn som hade skrattproblem.


Men jag vill tamejfan dricka öl med folk och bara ha jävlarns trevligt. Men ingen orkar ju eller bara ska vara hemma med familjen hela helgen och vara allmänt sociala där istället. Vad hände med en helg som skulle bli så jävla skoj?!


Blir väl inte en mycket bättre Söndag om jag får gissa... Alla ska väl bara vara hemma och vara tråkiga idag också. 
Nästa helg blir då FAN så mycket bättre.

Stay true. Stay awesome. (Never be boring) 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards