Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Herr Dunderskägg - 22 april 2011 22:55


Jorå. En person som står mig mycket nära söp bort sin mobil igår (I know, klantigt...) och idag när jag messade så fick man liksom inget svar. Klart man blev lite orolig och så, så jag ringde upp och nån snubbe svarar och han fjantar sig som fan. 

Några minuter senare ringer det upp nån och säger att han har hennes mobil och att jag ska kontakta någon som kan säga det till henne. Sagt och gjort... Jag vidarebefordrar infon, som man ska göra.


Efter en timme eller så börjar det komma upp sjuka grejer på FB från hennes mobil och man misstänker ju direkt facerape och så. Men det slutar inte där. Sen när jag ringer upp och ska fråga vem fan som håller på, så är det nån idiot som håller på och flamsar och vägrar säga vem det är och sånt skit.


Sen kommer det omogna sms och kommentarer på FB och massa sånt skit. Så vi börjar bli lite less på människorna i fråga som har mobilen. Till slut hamnade den hos en person som verkligen tog hand om den ordentligt.


Men liksom... Om man hittar en mobil nånstans så gör man väl inte så?! Då använder man väl sitt sunda förnuft och bara håller den åt personen i fråga?!

Men det finns sjukt många idioter som inte riktigt har förstått det där.

Andras grejer gör man inte så med. Sin egna mobil på fyllan är EN grej, men när det blir som det blev idag så var det fan extrem idiotnivå på hela allting!


Nåja, mobilen är i säkra händer nu i alla fall! Slutet gott, allting gott.


Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards