Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Herr Dunderskägg - 18 april 2011 12:46


...jag vill inte se dina ponnysar, kaniner, katter, hundar i din lilla myspysiga rosafärgade (på nåt vis) blogg där varannat ord är "typ", och där dom till och med lägger till ordet "ba".... >.< 


Det väcker hatern i mig. Jag vet. Man ska inte hata. Men vissa bloggar är bara så... Så... Irriterande på något vis! Eller alla mammabloggar där alla ska visa att just DERAS unge är bäst. Visst, att det är en förälder med en blogg som då och då lägger in något om ungen eller ungarna, det kan jag ta... Men när det blir en tävling och dom ska måla upp sina ungar som den mest charmiga, den sötaste eller den smartaste... Då kräks jag nästan!


Alla får väl tycka vad dom vill, sure... Men håll det på en bra nivå, annars exploderar jag och tänker spy galla över bloggen i fråga. Det finns alldeles för MÅNGA såna bloggar för att man ska kunna peka ut EN unik sådan.

Men missförstå mig rätt - det finns rosafärgade bloggar där ute som är jävligt vettiga och som innehåller mycket kloka tankar och åsikter. Men jag tror överskottet av de rosa, gulliga, fjortisstinna, ponny och djurfyllda snart borde börja dö ut... Eller är vi inför en epedemi av rosa, gulligt och fluffigt?! :O


Say it isn't so... SAY IT ISN'T SOOOO!!!! o.O




Världens bästa haters tar jag till hjälp i denna fråga! Så sjukt bra text som passar in på vad jag sitter och klagar på. Kände för att klaga lite såhär innan jag börjar må bra i solen mot eftermiddagen! ;D

Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards