Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Herr Dunderskägg - 16 april 2011 10:02


Det är inte ofta jag blir rörd till tårar av musik. Men idag hörde jag Jon Wallner, en ex-missbrukare från Uppsala som ställt upp i Talang 2011 och hans röst och hans berättelse genom poesin och gitarrspelet...


Det tog mig inte lång stund innan jag kände tårarna kröp fram... Och jag bara ryser och njuter av varenda sekund han spelar och sjunger! Har ni missat detta - då har ni missat något så SJUKT jävla bra. Denna karl kan bli hur stor som helst.

Vissa jämför honom redan med vår allas Cornelis. Riktigt den statusen når han aldrig. Men han kan ta vid där Cornelis slutade. En stor berättare och som säkerligen kommer få skivkontrakt inom en inte allt för snar framtid.


Skruva upp volymen när han börjar lira... Och blunda och bara... Bara.... Lyssna på detta mästerverk.


 
Tamejfan det bästa jag hört på MÅNGA MÅNGA år!!

Stay true. Stay awesome. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards