Stay True! Stay Awesome!

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Tack som fan!

Av Herr Dunderskägg - 13 mars 2010 11:09


Tack allihopa som, trots nervositet OCH en avspelad G-sträng, fortfarande tyckte jag gjorde ett bra jobb igår. Fan vad kul det var att gå upp på scen (fast nedanför själva scen-hyllan) igen.

Det måste jag göra om snart, och då förhoppningsvis med grabbarna in the band liksom.


Nej men, Jocke gav mig iaf en åtta (stark sådan) av tio möjliga. Och jag är skitglad att det var fler som tyckte det vart bra. Men den där SATANS G-strängen gick av i FÖRSTA låten av, vad som egentligen skulle vara sex låtar. Men jag kunde bara spela fyra av dom för annars hade det låtit skit på dom övriga två. För på dom använder jag ju G-strängen ruggigt mycket.


Ljudteknikern var fast övertygad dock att jag inte behövde någon G-sträng. Euhm...

Jaja... Det hände en grej, right?!


Fa-an vad nervös jag blev när jag gick upp på scenen. Allt bara... Svartnade och jag visste inte vad jag skulle säga och allt blev bara mish-mosh-jibberish... Bajs!

Jag måste bli mer van att prata inför sådär mycket människor.

Nåja, better luck next time, right?! 


Ska snart iväg och repa lite. Blir hämtad av Svante här i Gimo. Han är bra sjysst han, som hämtar mig och Joel (fast Joel åker till Gimo i alla fall). 

Kommer bli a to the wesome att repa idag! Känns så i alla fall! 


Nej, nu ska jag kirra kaffe, sen dra!
Uppdaterar er vad gäller syrran och bebis och sådant senare.


Som norrmännen säger: "Haaaaa de'!"


______________________________
Tittar Man riktigt noga i 34:e minuten i nyaste stålmannen ser man 3 testiklar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Herr Dunderskägg - 29 april 2017 23:35

För 16 månader sedan ändrades mitt liv, radikalt.   Jag blev lämnad av den största kärleken jag någonsin haft. Hela min värld vändes uppochned och jag hamnade i ett chocktillstånd som släppte 6 månader efter att förhållandet tagit slut.  6 måna...

Av Herr Dunderskägg - 17 mars 2017 23:19

"Tyst. Säg inget." berättar hjärnan."Ingen kommer ändå att lyssna.", fortsätter den. Jag måste ändå få ur mig mina tankar. Hela min kropp skriker "NEJ!! SÅ JÄVLA ONÖDIGT ATT KLAGA!!" Ja... Kanske... Men... Jag behöver en kram. Jag behöver en lu...

Av Herr Dunderskägg - 10 augusti 2016 16:07

  Inget ont som inte har något gott med sig, brukar det ju heta. Nej, precis. Men ibland tar det tid innan man upptäcker att det faktiskt kanske finns något gott i allt elände.   För lite mer än 7 månader ändrades mitt liv totalt. På bara en mi...

Av Herr Dunderskägg - 30 juni 2016 17:26

  Här sitter jag. Nyss hemkommen från jobbet.    Här sitter jag. I min lägenhet.    Här sitter jag. Med tårar rinnandes längs kinderna.   Här sitter jag. Ensam.   Livet blir inte som man väntat sig. Det är en sak som är säker.    ...

Av Herr Dunderskägg - 28 juni 2016 17:34

  En vilsen själ i en allt för stor och otydlig värld.   Jag kanske syns mer än jag borde. Jag tar nog mer plats än vad jag förtjänar. Jag låter mer än vad folk orkar höra på. Jag kanske är överdrivet på.    En stor personlighet i en ...

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards