Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 4 april 2010 18:06


...alltså, g'dammit vilken rolig helg detta har varit! Så jävla VÄRD!!


Vi börjar med Fredagens bravader, ok?


Fredagen började väldigt soft. Emelie var över en sväng och sov hos mig, för att hon behövde komma hemifrån, så vi snackade lite skit ett tag på förmiddagen. Sen kom Henke och Cissi över på lite skitsnack innan det bar av till ICA för att handla lite smått och gott till Linnsan som fyllde år.

Hon fick ett påskägg med lite... allt möjligt i! 

Där bjöds det på smörgåstårta, och tårta. Jäklar så smarrigt det var. Tack igen för jättetrevligt sällskap med mycket skratt och en tokkul film som rullade på dumburken medans vi var där. Och jag var ju bara TVUNGEN att jävlas lite med Sarah också... Haha!


På kvällen bar det av till Kydingeholm för att hälsa på Alex i hans nya kåk. Jäkla fint läge, med ruggigt najs utsikt och grejer. Mycket trevligt folk och fyllekommentarer som är värda att lägga på minnet! Det hände väl också saker som inte ska nämnas öppet, right Alex? Haha...


Avslutade kvällen med att bli inbjudna till "kaninhoppning" dagen efter... Men eh... Vi tackade vänligt och skrattandes, nej.


Lördagen började i panikens tecken. Vaknade sent, och insåg att jag bara hade 25 minuter på mig att göra mig i ordning för att dra till bussen och sen repa. När jag väl kom till Alunda, så gick jag först ner till centrum och där mötte jag Sebbe och Agge som var bakis som vanligt, efter fest. 

Sen bar det av till repan (jag fick promenera, men det gjorde inget, för det var ju sjukt fint väder) och väl där satt jag ensam i 20 minuter innan Freddan och Madde kom. Men Victor kom inte förräns runt tjugo i två nånting sånt.

Lagom försenad. Haha!


Nåja... Repet gick åt helvete, men vad gör väl det om hundra år? Så sen bar det av hemmåt. Fixa och dona för att ingen annan är organiserad. Det är typ... Jag, Jocke och Victor som är de som organiserar. Resten är.... för bekväma?

Nåja, limousine kirrades och sen bar det av in till Jonas för att kröka lite innan det var dags för att dra ner på stan med limon. 

Efter en timmes resa anlände vi till Klubb Revolver, men tyvärr var det inte så många som såg oss komma. Och det var sjuuuukt synd. Nåja... Better luck next time? 


Måste säga att kvällen blev mycket bättre än vad jag någonsin kunnat ana. Jag visste att det skulle bli lyckat. Men SÅ lyckat? Det var sjukt kul måste jag säga!

Så tack till alla inblandade och alla som kom dit och gjorde kvällen helt jävla awesome! Bra musik, gott sällskap, mycket alkohol och ett jäklarns röj!


Nu idag har jag BARA tagit det lugnt. Sitter inne hos päronen nu och har ätit god mat och nu har vi även druckit lite kaffe och bara pratar och sånt. Även moster Margot är här och hälsar på. Man hör lilla Alexis gnälla till och från också... 

Jävla sötsak! Aaawww....


Nej, detta har varit den bästa påsken ever! Helt klart! Mer såna här helger, tack!


Nu ska jag avrunda och säger återigen TACK, till alla som hjälpte till att göra denna helg till den bästa helgen på fruktansvärt länge! Cheers!


___________________________________

Det krävs 3300 elitsimmare att dra kryssningsfartyget Silja Opera.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards