Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 9 april 2010 15:25


Är det så konstigt att man får vårkänslor när det är snygga brudar överallt?

Även om det är skitväder just idag då, men...


En tjej i gruppen jag går i just nu är sjuuukt snygg (OCH trevlig, och lyssnar på rock) och jag kan inte ta ögonen ifrån henne. Men det är samtidigt trevligt att ha lite ögongodis, så man inte har så tråkigt under tiden man sitter där och tråkar.


Man blir ju samtidigt lite nervös över att hon ska märka att man sitter o kikar på henne. Men hon har allt kikat på mig med... Det har jag märkt, och hon verkar nervös inför mig. Men det kan vara jag som är naiv/paranoid runt henne med...


Men vill ju inte verka stalker-aktig liksom och råglo på henne och inte göra något annat. Men slänga en blick lite då och då... Känns bra ändå, att man inte tappat nåt, utan fortfarande har the looks! Hehehe...


Nej, men seriöst... Hade fan glömt hur nice våren är. Trodde aldrig det skulle bli någon vår. I och för sig hänger regnet här och stör lite... Men det är smällar man får ta... Det är ju ändå April, right?! Och vädret kallas ju inte "Aprilväder" för inte liksom... Logiskt, huh?!


Men temperaturen är ANINGEN låg än så länge denna våren. Men förhoppningsvis blir det snart ändring på det! Och till Valborg hoppas jag att det ligger runt 18-22 grader. Alldeles lagom för en Valborgsmässoafton.


Nej, nu ska jag gå och göra en nudel/wok-röra! Ha det gott, så hörs vi!


Hejan!


_______________________________________

Under ett år sväljer du ca 15 insekter medan du sover.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards