Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 22 april 2010 12:25


Jag fick en ytterst intressant kommentar nu när jag kom hem, om hur jag borde se ut, och det är kul. Att jag "borde se ut som jag gjorde förr". Ytterst kuriöst.


Först och främst, vem är denna mystiska Jennifer som lade det inlägget. Jag är sjukt nyfiken nu. Finns ju liksom inga ledtrådar. Det roliga var dock att hon tyckte jag "var så snygg" förr i tiden, när jag hade kortare hår och inte gick som en lodare i vinterkläder. Nej, jag klädde mig ganska bekvämt idag. Struntade i det snygga... Sen har jag ju inte heller orkat raka av mig skägget... Men får kanske satsa på det nu då, när man får höra att jag är "snyggare" utan. Alltså... Rent effektivt, så är jag snygg! DET är kul och höra. Det värmer må jag säga.


Men jag längtar aningen till midsommar nu. Nu har jag faktiskt bevisat att jag har orken och tålamodet att spara ut håret, men om jag trivs i detta? Nej, långt ifrån. Jag passar så sjukt mycket bättre i lite kortare hår, när jag kan göra lite mer "frisyrer" av det. Så, jag kommer nog klippa mig och fixa till håret lite. Jag gillar INTE att se "lodig" ut i mitt halvlånga, slitna hår.


Nej, jag är mera fåfäng än såhär, och det blir stora förändringar till sommaren. Det vill jag lova. Men jag har två månader till att spara, sen så... Det blir INTE att raka av håret, mer att fixa till något "riktigt" där jag kan leka lite.

Nu blir säkert flera av er glada när jag säger att jag ska fixa håret inom kort.

Det har många väntat på.


Men jag efterlyser nu dig, Jennifer. Kliv fram ur skuggan. Vem är du?! Vore sjukt kul att veta vem du är, och vart jag känner dig ifrån? Snälla, jag ber dig.


Tack på förhand.


______________________________________

På Al Capones visitkort stod det att han sålde begagnade möbler.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards