Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 11 april 2010 21:42


Varför är det så att när man säger en sak, så kan man aldrig riktigt hålla sig till vad man lovat andra eller sig själv. Eller blivit LOVAD... Folk fungerar konstigt.

Jag säger inte att något hänt, att jag blivit lurad på något vis nu, men man börjar ju fundera varför man alltid faller i fällan...


Ta bara till exempel, tjejer... Dom har en tendens att sända ut fel signaler, fast dom egentligen menar en annan grej! Jag säger bara en sak: "Lita aldrig på en full tjejs ord eller handlingar." Eller ja... Varför ska man lita på en tjejs handlingar eller ord överhuvudtaget?! Dom är ju faktiskt experter på att ordbajsa och att bygga upp ett förtroende genom att ha en falsk fasad, medan dom smyger bakom ryggen på en och snackar massa skit och sånt... 


Och varför faller man i dating-träsket? Det kommer ju ändå bara sluta med ett "Men, vi kan väl vara vänner?"... Suck!

Och hamnar man i ett förhållande (hemska tanke) så slutar det antingen med otrohet, (i alla fall för mig) inte att JAG är otrogen, utan tjejerna! Eller så får man höra "Det är inte du, det är jag..." som oftast är bullshit. Då skulle jag hellre höra "Det är inte jag, det är du!" för det skulle vara mer rakt och bara avslutande där och då...


Men varför faller man alltid i fällan? Och varför blir man alltid lurad av tjejer och deras sätt? Varför är man så blind? Varför är man så... Mänsklig? Varför kan man bara inte för en gångs skull, antingen bara ignorera känslorna som finns i en. Eller bara träffa en tjej som faktiskt är värd att få vara med mig?
Smartaste alternativet är: Ignorera dina känslor!! 


Du kommer må så mycket bättre då!


___________________________________

Pentagon har 284 toaletter. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards