Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 30 april 2010 09:25


Så var Valborg då äntligen här. Nu återstår frågan, hur och när är det tänkt att trupperna skall ha uppställning och uppsittning?

Jag är förd bakom ljuset tror jag... Nejdå! Haha! Det löser sig. Vet att vi ska samlas hos Jonas klockan 16 (typ...) i alla fall. Så vi får se hur resten av gänget tänkt sig. 


Håller på gör lite kaffe nu, och ska komma igång ordentligt, och sen får det nog bli att öppna en kall jäkel! Det kommer finnas så sjukt mycket att dricka idag... Haha! Så får någon slut, så finns det alltid någon som har en platta bärs där man säkerligen kan "låna" ifrån.


Var tänkt att jag skulle på sillfrukost idag med. Men vid närmare eftertanke, att slänga ut 100 spänn på två bussresor inom loppet av ett par-tre timmar, känns INTE värt det. Så jag tar hellre buss SEN när vi väl ska in till Jonas, än åker mer än vad jag egentligen behöver! Lite ansträngd och nedskuren ekonomi, med tanke att 350 spänn av de pengarna jag väl har ska gå till klassåterträffen också.


Men, jag antar att livet är som en brustablett: Det löser sig!

Nej, nu ska jag peta i mig frukost, hinka kaffe och sen köra igång! Hörs och sånt!


- Take care, and stay awesome!


____________________________________________

I filmen "Pulp Fiction" används ordet "fuck" i 271 olika sammanhang.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards