Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 10 april 2010 18:08


...ungefär som pytt i panna, nutellamackor, potatisbullar och ravioli också är!

Förstår inte vad folk håller på med. Sluta klaga på enkel mat!

Ungkarlsmentaliteten är hög! ^^


Ska fan göra typ nudlar och kötbullar idag. Har aldrig kombinerat de båda, ska bli väääldigt spännande och se hur det smakar...

Sen måste jag även säga att mitt kuskon Tessa är bästaste! Hon fixar bärs åt en stackars fattig ungkarl som mig. Jag har sex stycken öl ligger hos Victor. Men dom har lyckats bli glömda där några gånger nu. Nåja... Får väl ta dom nästa helg, helt enkelt... Eller inatt, på vägen hem från Klubb Revolver, för det är där vi kommer hänga ikväll/inatt.


...var iväg en sväng och lagade mat. Nudlar och köttbullar. Överraskande gott faktiskt. Nudlar med orientalisk smak. Funkar fan! Det ska jag skriva upp.... Eller vänta... Jag gjorde ju det! Så tossigt.... Hah!


Var iväg och "repade" idag förresten... Gick väl inte som planerat, men vi fick tlil en låt med Svensken. Och ni kan väl gissa hur den blev?! Tung? Jojemänsan... MEN, även gungig och riktigt skön! Testade på dubbeltramppedalerna som är där upp i repan också. Dom är ju riktig skit! Nej, ska investera i ett par tramppedaler i sommar. Så det blir någon ordning, så man lär sig det någon gång.

Nåja... Får bli ett kort inlägg idag! 


Nej, nu ska jag äta opp. Sen bär det av till Johanna för bärs och trevligt umgänge! Sen vidare till Klubb Revolver som sagt...! Ha det gott alla mina små pussgrunkor där ute! Ja, grunkor... Inte gurkor! En jävla skillnad!


_____________________________________________

Det finns 2 killar som har "Emma" som förnamn i Sverige.

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards