Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Herr Dunderskägg - 28 april 2010 20:53


Jag måste göra er besvikna...



...det blev svart hårfärg och inte rosa, som omröstningen säger att jag skulle färga. Känner att rosa inte riktigt var min grej. Och till grejen hör att denna omröstningen var mest på skoj, men jag lovar er att framtida omröstningar kommer vara mer seriösa. Jag har allvarligt blivit lite mörkrädd för er som röstat på rosa. Jag vet inte om jag vill umgås med er längre... Ni är allt lite läskiga!


Nåja, jag joinade the darkside. För dom har kakor... Och jag och grabbarna har ju våran egen dark cookiemaster. Lite utav våran Lord Vader, minsann...

Han kan vara riktigt ondskefull, må jag säga. Men oftast är han glad och snäll, som den norrlänning han är! Tack i alla fall till Sarah som fixade till håret!


  


This is me now...


Skulle jag verkligen ha passat i rosa? Hah... Näe, skulle inte tro det va!

Jag skulle sett förjääävlig ut! Nu är bara frågan ifall jag ska fortsätta spara håret i sommar, eller ifall jag ska klippa till det?! Dilemma dilemma...

Är ju jäkligt sugen på lite coola frisyrer, men samtidigt vill ju vissa se mig i riktigt långt "hårdrockarhår". Grejen är, att jag faktiskt inte tror på mig själv i en sådan frisyr. Eller snarare jag vet att jag inte skulle passa i det... Or would I?


Nåja, det är ett framtida bekymmer. Har två månader på mig att bestämma mig liksom. Imorgon är det exakt ett år sen jag klippte mig senast. Lite coolt, har fan inte sparat så länge förr. Och mitt hår växer fanimej som ogräs, dock inte luggen. Vetefan vad som är fel med den... Kanske måste ha i tillväxthormoner i håret i luggen...? Nåja... Det är orelevant!


Gosh, har världens dilemma inför valborg också. Mer om det imorrn tror jag... 

Sköt om er nu, och kom ihåg:


STAY AWESOME!!


____________________________________

Huden hos en vuxen människa väger 2,7 kg,

nästan dubbelt så mycket som hjärnan. 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards