Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 4 januari 2010 17:56


Så var man åter in action. har varit en lite halvtrött Daniel som mest bara... Glidit runt och bara varit allmänt otagg på allt. Ja, förutom krogen då. Det var riktigt kul!
Tack alla för en grym kväll! Och ett speciellt tack till Jocke... Hahaha!


Tack till Ante också för att jag fick låna bilen och lämna ljudgrejerna idag, och ett tack även till syssling Anton som tog väl vara på grejerna under helgen.
Hann även lämna ut lite kuvert med pengar till de som hjälpte till med bord och stolar plus hjälpte till i kassan på nyår. Vi fick ihop en rejäl hacka pengar ändå. Riktigt skoj!


Håller på lagar mat nu medans jag skriver, så springer fram o tebaka nu. Därför det tar sån tid! Hehe...

Blir Pasta Carbonara idag! Orkade inte laga egen mat idag. Men funderar på ifall man ska våga sig på pannkakor imorrn. Det var längesen jag gjorde pannkakor. Har inte gjort pannkakor sen jag bodde i Tibro, och det är över två år sen.


Verkar bli fullt ös detta året. Först världens partaj på nyår, sen två dagar senare, ut på krogen. Till helgen smäller det igen i Enköping! Det blir nice!


Nåja, vad annars? Jo, jag har ju slutat röka. Men det gick inte så bra i Lördags. Men nu börjar vi om på ruta ett och ska vara duktiga. Nu har jag släppt allt ansvar som jag haft på mig sedan nyår. Så, det ska väl gå bättre nu hoppas jag!?
Gäller väl bara att bita ihop i det enormt omogna och sura äpplet som ännu inte riktigt växt till sig på äppelträdet... Typ?


Annars har jag väl inte mycket att rapportera än. Hoppas bara detta året kan bli bättre än det som var. Jag är starkare nu, och jag hoppas allt kan börja vända för mig. Jag känner mig positiv och har mer tåga i mig nu än nånsin!


Och snart blir jag morbror. Bara 8 veckor kvar! Jag längtar så sjuuuukligt mycket på lilla bullen i syrrans mage! Nåja, kanske uppdaterar mot kvällen. Rundar av för nu!


Tack och hej, leverdejs!

UPPDATERING 19:31
Hur ska man reagera när ett ex inte kan ta en diskussion om otrohet, utan börjar kalla en för massa idiotiska saker och bara ta en massa omvägar?
Och när hennes ex går in i diskussionen gör väl saken inte direkt bättre?
Exet som hon sitter hos... Kanske bara jag som är paranoid men...

Ska ta det som det är för er; Jag försökte berätta hur jag kände och tyckte häromdagen, men det dög tydligen inte utan man fick en rejäl utskällning för att jag var ärlig. Och när jag (varför vet jag inte) bad om ursäkt för mitt "utbrott" som hon kallade det (enligt mig var det en diskussion) så spottar hon mig i ansiktet och kallar mig otrevlig. Och till slut så avslutar hon vår kontakt.

Moget? Näe, skulle inte tro det. Och du, jag vet att både du och ditt ex kommer läsa detta. Så till er båda - Far ni åt fanders era bimbos. Ni är trasiga, ni är rakt igenom elaka, ni är slödder i mina ögon. Jag trodde så mycket bättre, men ni bevisar bara motsatsen. Och jag hoppas du inser vilken bra kille du har missat.

Alla som faktiskt har tagit sig tid att lära känna mig, vet att jag är en godhjärtad person, som kanske är något blåögd ibland (rent omedvetet), och har ett hjärta av guld. Så att jag måste träffa stolpskott som dig, det är en fråga som kommer leva i evighet. Jag skiter väl i om någon sitter och tror att dom ska tycka synd om mig. Så är inte fallet, så lägg ner det. 

Detta är bara mina tankar och hur jag ser på saker och ting. Ibland undrar jag om det är värt att orka bli kär igen? Det kommer väl bli likadant som det alltid blivit. Att allt går rent och skärt åt helvete igen.

Hej.
 
 


____________________________________
"Don't get your panties in a bunch!"
- Han Solo (Harrison Ford, Star Wars) 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards