Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 10 januari 2010 16:55


Jag tror minsann jag har ett av världens mest korkade ex, som tror att JAG är korkad som inte ser vad hennes blogginlägg handlar om. Hon kommer säkert påstå att "Nej, det är inte dig det handlar om..." Men här, ni ska få läsa det och själva avgöra. Jag var den sista killen hon hade innan hon "kom på" att hon är gay.


OFRIVILLIGT 6

"Man slösar bort så himla mycket tid i sitt liv. 
Så många sekunder, minuter, timmar. År. 
Det värsta är känslan när man vet att man har förlorat så mycket tid av ingen anledning alls. 
När man vet att man har lagt energi på en människa som inte är värd något. 
Då vet man att världen är skruvad, och att man själv är en del utav den. 
Nej, usch, för första gången i mitt liv så är jag övertygad om att jag är gay.
Utan tvekan. Thank god. 
Nu övergår det här i svammel,
för att det mest blir svammel när man tänker på nonsens. 
Men det vet väl du, som lever i den vardagen. Eller hur? 
Fuck this, nu ska jag våldta någon i fantasin."

 


Bara att läsa att hon har "lagt energi på en människa som inte är värd något." sårar mig så inåthelvete. Men hon kommer aldrig se saker ur mitt perspektiv, och hon är en trasig liten flicka. Det har jag märkt nu mer än i vårt förhållande. Jag visste att hon var totalt trasig och att det skulle vara en kamp mot klockan. Men, att läsa såna här saker?! Och bara bloggtiteln?! "Ofrivilligt 6"?! Som om jag våldtog henne... Det är SJUKT!!!! Det gör så sjukt ont i mig att veta att jag faktiskt inte längre är värd något i hennes ögon, när hon faktiskt påstod för några veckor sen, att jag var älskad osv.


Men nu vet jag att allt var en stor lögn. Allt från början var ett test. För att se ifall du faktiskt kunde vara med en kille. Men tydligen våldtog jag dig på många plan. Jag är så upprörd och besviken på dig Linnea.


Jag vet inte vad jag gjorde för fel heller... Det som är det sjukaste. Du älskade mig som pojkvän ena dagen, åkte till ditt ex, och när du kom tillbaka så älskade du mig som en vän, och ett par veckor efter det så var jag bortkastad tid och en värdelös person. Tack... Tusen gånger tack... Ditt bortskämda emo! Du otacksamma jävla plåga! Nu kan jag ogilla dig lika mycket tillbaka hur du behandlade mig de sista veckorna. 


Hoppas våra vägar aldrig mer korsas.


- - -


Vill byta ämne jävligt fort nu känner jag. Jag vill tacka Emelie, Björn, Jennifer, Peppe, Martin-san, Sebbe, Agge, Elin & Elin, Jenny, Majsan och de där anonyma Ekeby-borna för en underbar Fredag och festen vi deltog i. Den var riktigt kul!
Blev inte mycket till sova, då vi försökte sova fyra pers i en säng där det var speciellt EN person som var alldeles för kåt så jag och Majsan fick byta rum. Jag somnade efter mycket om och men i vardagsrummet i en fåtölj, och Majsan gick och la sig i Emelies brorsas rum. Men sånt händer på fyllan... Hahaha!


Nåja, dags för Emelie att flytta nu, och så klart kommer vi sakna henne så sjukt mycket. Men, jag önskar henne all lycka och framgång på hennes nya jobb/ort.
Och vi ses på 20-årsfesten gumman!


- - -


Sitter nu i min ensamhet och skriver lite och lyssnar på musiken på Spotify. Just nu är det lite kultmusik i Vikingarna - Djingis Khan! Hahaha, kan inte låta bli att garva när jag hör den. Lite sorglig cover faktiskt...
Och jag kan inte fatta hur stor den där smilfinken faktiskt blivit genom dansbandsscenen. Han är ju stor utomlands med... Tyskland speciellt! Sån mani över honom. Nåja....


Nu ska jag fortsätta surfa över cybervågorna.
Far åt helvete, så hörs vi! Herrå!



___________________________________
"Det värsta med att vara bög, är all jävla discomusik man tvingas stå ut med.
"
- Quentin Crisp 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards