Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 30 januari 2010 17:13


Folk påstår att jag är en känslosam tönt (sanning), att jag har personlighetsklyvningar (eeeh??) och att jag är helt dum i huvudet som skriver i min blogg. Men snälla... Ska jag behöver ta upp det här IGEN?!

NI BEHÖVER INTE LÄSA MIN BLOGG!!!

Alla människor har ett val. Att göra något, eller INTE göra något. I alla situationer.
Så ni som påstår att ni känner mig genom att läsa min blogg, där jag bara får uttrycka hur jag känner i "stundens hetta", är nog mer korkade än vad jag någonsin VÅGAT tro.

Och sen att ni GÖMMER er bakom lika alias som "Jag", "Anonym", "..." osv, skrämmer mig ännu mera. Visa era fula ansikten istället för att skriva kommentarer och inte våga stå för dom. Ni är fan i mig skrattretande!!

Jag är en stolt "tönt" (vad nu eran definiering av ordet tönt är?), och alla som känner mig vet att jag är en känslosam kille, och att ni andra killar nu "skäms" över mig för att jag VÅGAR visa känslor, då är ni mer skadade än vad jag någonsin trott.
Vissa tjejer vill ha "bad boys", men dom växer ifrån den perioden i livet (och den ligger väl mellan 14-24 skulle jag tro). Det kallas för att vara orutinerad och oerfaren.
Men sen är det ju allmänt känt att MÅNGA (säger inte alla, för jag vet att det inte stämmer) tjejer aldrig riktigt haft ett särskilt högt intellekt vad gäller att välja killar. Tjejer har, om jag ska vara väldigt frispråkig, ett lägre intellekt (att välja partner) än en skalbagge-hona! Allmänt känt, nu kommer det säkert bli ett jävla liv om det med. Men se omkring er, hur många av era kvinnliga vänner har egentligen varit tillsammans med otrogna idioter och våldsamma typer? Rätt många va?! Just det... Just as I thought.

Men vill en tjej ha en kille som ska verka tuff, slå sin tjej kanske eller varför inte vara psykiskt misshandlande var och varannan stund, så får det stå för dom. Då är ju DOM de tjejerna som borde få hjälp av något slag. Visst, det kan vara en bieffekt av en dålig uppväxt och miljön i en defekt familj.

Det ska alltid klagas på allt jag skriver, i och för sig har jag då något att skriva om och något att skratta åt. Men vissa kommentarer är så korkade att jag skäms såpass över eran logik att jag inte lägger upp dom, för att skydda er från att göra bort er mer än nödvändigt.

Så, till er som anser att jag är en tönt, so? Vad får ni ut av det? Jag har tampats med såna som er i hela mitt liv. Mobbare kallar jag er! Jag kan vara äventyrlig och gillar adrenalinkickar. Inte genom att slåss på krogen och verka manlig på det viset, men genom att vara ute på äventyr och hitta på nya saker. Något jag alltid velat göra är fallskärms-hopp och bungyjump! Basejumping skulle jag också vilja göra någon gång. Vore även skitkul att få testa på en riktig racing-bil på bana och köra runt. Höga hastigheter får mitt adrenalin att pumpa! 

Något annat som får mitt adrenalin att pumpa är att umgås med någon jag verkligen tycker om. Men nu skäms säkert ni killar över mig lite till.. Boo-frickin'-hoo! Inte mitt problem. Är en stolt romantiker!

Var det något mer? Eller? Nej, tänkte väl det.

Så, far åt helvete så hörs vi imorrn!

Tack till alla igår för en trevlig kväll. Eller ja, hade det inte varit för en snedfylla och en jävla massa tjafs, hade min kväll faktiskt slutat bra.


________________________________
"Om man onanerar i tio minuter förbränner man mer kalorier,
än om man joggar i tjugo."

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards