Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 8 januari 2010 16:09


   

Idag hurrar vi fyrfaldigt för kungen av Rock'n'roll, Elvis Presley, som idag hade fyllt 75 år! Men tyvärr fick min generation aldrig uppleva honom levande, utan får ta vara på hans underbara musik. Och det är ju inget fel på det direkt!

Och ikväll blir det fest i Enköping, men just nu sitter jag och snackar skit med kuskon Therese! Alltid lika trevligt, men hon måste tycka jag är jätteosocial som skriver samtidigt. Vi diskuterar matematik på högstadienivå, det ni!!

Nu blev det visst gymnasielärare och dess problem som tas upp i klassen. Privata problem typ... Hehehe...
Måste käka nåt sen med, undrar vad man slänga ihop idag?! Blir nog något enkelt, typ köttbullar och spaghetti. Det är nice. Kanske slänga ihop lite gräddsås också?!
Det är ju fan riktigt gott det!

Massa gamla minnen i alla fall snackas det... Ska tagga snart till festen ikväll. Gå och köpa lite groggvirke. Typ energidryck eller nåt. Blir najs. Mycket blir najs idag, det kan jag lova! Eller ja, ikväll och inatt! Blir kvar där inatt också. Inte fan ska man fylleköra från Eköping och hem... Eller ja, alls!! Bra korkat.

Vad snackar jag om nu egentligen?! Babblar om allt och inget... Typ?!

Näe nu ska jag runda av! Hejpa!!
PARTY ON!!!

______________________________ 
"En lyktstolpe for mot min bil och skadade den på två ställen." 
- Okänd 

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards