Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 31 januari 2010 21:15


Började Söndagen med att vakna som ett frågetecken. Min granne hade ringt tydligen... Två gånger dessutom. Grejen är - jag känner inte grabben!!
Allt jag vet är att han varit tillsammans med Antes syrra. Jag har mött han några gånger utanför porten och liksom, av rent artighets skäl, hejat tillbaka.

Men att han ringde mig fattar jag däremot inte. Vad kan han vilja mig? Jaja, ett mysterium för mig vill jag lova.

Nåja... Söndagen fortsatte i lathetens tecken. Smällde i mig lite frukost och la mig sen i soffan och kikade på teve fram till klockan ett ungefär. Sen drog jag mig långsamt mot datorn och fastnade där, och har väl suttit här resterande delen av dagen. 

Har väl dragit mig till köket ett par gånger, annars har det varit lathetens dag idag.
Imorrn börjar jag hårdköra igen. Ska försöka gå upp emot en timmes promenad imorrn med Karin Larsson. Sen så blir det att göra ny sallad och leva på det resten av veckan. Blir najs!

Ska även fortsätta min lilla träningsfas jag gör om dagarna med. Under veckan nu som kommer blir det 100 situps, 50 armhävningar och så gör jag en annan övning som jag inte har någon aning om vad den heter, men jävlar så slut jag blir i armarna av den... Ska försöka göra lite ryggövningar också.
Nåja, the mission is on!!

Näe, nu ska jag fortsätta kvällen med att kika fotboll och fortsätta vara lat innan det blir sängdags och upp 06.30 imorgon! Vi hörs och ses everyhopa!

Smell ya' later. Schwing!

___________________________________ 
"Norge är nordens största leverantör av kameler."

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards