Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 24 januari 2010 18:18


En trevlig helg har snart passerat. En trevlig helg, där mycken hände!

Fredagen var lugn, så satt bara hemma och kikade på film, och sen drog jag över till Linn och Ante, där träffade jag Robin och Jennie, som också var där och fikade och snackade skit. Verkar vara en trevlig kis, den där Robin.

Nåja, blev väckt strax efter sju på Lördags-morgonen av Antero, som ville få skjuts... Men Daniel var så sjuuukt död efter att ha sovit lite kasst emellan Fredag och Lördag morgon.
Jaja... Lördagen fortsatte med repning med boysen i Alunda, och det gick riktigt bra... i alla fall i slutet! Vi har en riktig masterpiece på gång! Jag är sjukt taggad över den låten!! Hade det inte varit för att jag skulle till Enköping på kvällen hade jag stannat kvar längre än vad vi gjorde... Men men...
Nåja, jag och Björn drog sen in till Jonas för att ladda batterierna inför resan mot Enköping. Så vi var där ett tag och snackade skit och så...
Sen drog vi iväg i Silverpilen! Och som den går... Att den går... Om den går... När den går!! Hahaha....!! Eller vad säger du, Fenni?! Nej just ja, du körde ju av vägen. Nej, jag ska vara snäll... Lovar!

Vi anlände till slut hemma hos Fenni, där vi satte oss och lyssnade på musik och körde en gissarlek som var riktigt rolig. Skriva personer/karaktärer osv på en post-it-lapp och sen ska man ställa massa frågor och sånt om vem man är (har i pannan) osv. Nej, det var skitkul!
Sen bara drack och drack och drack vi. Och till slut var det bara jag, Elin och Jonas kvar som var vakna. Och sen runt halv sex på morgonen kom Emelie ner, för då kunde hon inte sova... Så då satt vi och snackade skit vi fyra, till klockan helt plötsligt var tio i sju.

Då gick vi och lade oss, och jag och Elin låg och hade skratt-attacker men kunde efter mycket om och men somna. Men vi vaknade nog rätt nära varann tidsmässigt, och platsmässigt... Sängen var ju inte direkt stor. Och då hade vi bara sovit i två timmar tydligen. Men men... Vi låg kvar och snackade fram till klockan var tolv. Då var det dags för våffelfrukost! YUM!
Grejen var bara den att, eh... Jennifer hade, smart nog (?????) ställt ut smeten... Och det var under tio minus på natten. Så smeten var ju stelfrusen.

Så Elin fick köra smeten i mikron och ta ut den allt eftersom och vispa... Duktig hon! Hon ska tydligen vara en jäkel på att göra bakelser, tårtor och andra desserter. Ska bli spännande och se någon gång! Hehe...
Nåja, blev våffelfrukost, och sen så satt vi i Jennifers rum och snackade skit ett tag och det var inte direkt någon humor av klass... Utan den var väääldigt långdragen och bara sjuk. Men såna är vi ju!

Nåja, blev lite varma mackor runt tre-tiden, och sen bar det av hemmåt vid fyra. Jag höll på somna på vägen till Uppsala. Så Björn fick ta över ratten när vi kom till Gränby typ. Hahaha, själv satt jag resten av vägen hem och slumrade i passagerarsätet. Mysmys!
Nu är jag då äntligen hemma, och är sliten som ett DJUR!
Inte bra att dricka massa vin och Mintuu och sen inte sova något...
Jaja, jag var i alla fall den som drack minst (av dom som drack) tillsammans med typ... Elin?! För så mycket drack du inte!

Nu ska jag steka köttbullar! Herrå! 

_______________________________
"En person skrattar i snitt 13 gånger per dag."

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards