Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 17 januari 2010 00:45


Dags att summera denna Lördag, den 16 Januari 2010... 2010 ja, det är bara ett jobb i sig att komma ihåg att vi bytt år och trätt in i ett nytt årtionde. Hehe...
Nåja... Lördagen började klockan 10 idag, och då var det upp och käka frukost. Tog en vilodag vad gäller promenaderna. Och kör igång imorgon igen. Fast lovar inte att jag går upp klockan 8 då. Men kan ju alltid försöka, right?! 

Kommer på sidospår hela tiden...

Drog sedan till Alunda för att möta upp grabbarna och repa lite. Blev som vanligt runt tre timmars repande och vi körde igenom ett par låtar vi håller på med. Men det blev mycket flum idag med. Eftersom mycket sket sig... Ljudet till exempel.

Sen tog jag och Joel bussen, och jag kom väl hem strax efter fyra där någon gång. Då slängde jag i mig lite av tonfisksalladen jag kirrade igår (läs: i Fredags).
Sen kikade jag teve ett tag och så innan det var dags att göra i ordning den riktiga middagen. Lövbiff, råstekt klyftpotatis och bearnaise-sås. Syndigt va?! Hehehe...
Linn och Ante kom över och käkade, och sen bar det av till dom för filmtittande, och vi kikade på nyaste Star Trek. SJUKT cool film. Helt värd!!

Sen försökte vi fixa en film till, men Telia kan man ju inte lita på. Jävla skitgrejer. Nåja, nu sitter jag och har snackat smått med Thorir, jävligt kul att få byta några ord med allas våran favoritislänning. Miss you dude!

En bra dag helt enkelt!

___________________________
"Dvärgar får nästan alltid normalstora barn."

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards