Stay True! Stay Awesome!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Herr Dunderskägg - 27 januari 2010 14:27


...nej, nu är t.o.m JAG less på snön! Då har det gått lite VÄL långt?!


Har aldrig varit så taggad inför våren förr, och det känns kanonbra! Jag växer som människa varje dag som går nu. Jag känner mig starkare (både fysiskt och psykiskt), friskare och piggare än på MYCKET länge. I och för sig sov jag tre två och en halv timme extra idag, men jag tycker att jag har förtjänat det så som jag kämpar på!


Har även suttit och skrivit en ny låttext, fick så sjuk inspiration och allt bara flödade ur mig (ordmässigt alltså hehe)... Blev en text som jag kallar "At the end of the line", och kommer väl vara rätt... Ösig vill jag ha den! Den ska vara sådär som en rejäl pungspark liksom! Rak, enkel, sköna riff och riv i sången!
Svårare än så behöver det inte vara!


I alla fall i början, så kör man enkelt, och man utvecklas med tiden, eller så...?!


Nåja... Det har varit mycket klagomål mot de senaste inläggen jag skrivit om tjejer och vad jag har för krav och så, och säger bara såhär till er som klagar; Jag ska ändå vara singel ett bra tag nu, jag har bara skrivit vad jag tycker och tänker. Det är det min blogg är till för, eller hur?!


Nåja, åter till vårdrömmarna...
Vore det inte helt rätt, om det var torr asfalt, grönt gräs, fågelsång, lite lättare kläder, över 10 plusgrader varje dag, värmande solsken, solbrillor på, valborg, grillning, ljusare kvällar... Helt makalöst vad detta år kommer bli bra!! Jag är så sjukligt taggad så det finns inte!!


Sen vore det ju inte helt fel att se alla töser i lättare kläder heller! Hehehe...
Lite längtar man ju efter att slippa se alla gå omkring och burra ner sig i sina tjocka vinterjackor...


Måste bara passa på och tipsa om en låt som är så sjuuuukt bra!
Paradise Lost - Faith divides us. Death Unites us. (Dom har även blivit återsläppta på Spotify efter en tids frånvaro.)



Denna videon är brilliant och samtidigt så äckligt ångestfylld och obehaglig att den bara blir så... BRA!! Helt underbar låt, och en bra skådespelarinsats av tjejen i videon. Mäkta imponerad!


Nåja, nu ska jag gå och handla något att äta.


Schwing!


______________________
"Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten."

Presentation


Skäggig. Bloggar ibland.

Omröstning

Hur länge har du följt bloggen?
 Sedan starten 2009
 Följer den bara sporadiskt
 Hittade den just
 Din blogg är skit, vem bryr sig?

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards